Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Frau publicitari consistent a publicar en una pàgina web anuncis als quals s'ha reduït la mida d'una manera extrema, fins a fer-los invisibles a l'usuari, amb l'objectiu d'augmentar el nombre d'impressions que es comptabilitzen. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Xarxa neuronal artificial amb un grau important de complexitat en què les neurones artificials es distribueixen en múltiples capes ocultes jerarquitzades que permeten augmentar el potencial de processament i les capacitats d'aprenentatge mitjançant la combinació de diferents operacions de síntesi i [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Perfil que una empresa, organització o personatge públic crea al Facebook per a fer-se promoció, augmentar la seva popularitat o relacionar-se amb la ciutadania. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Soroll la densitat espectral de potència del qual és contínuament decreixent amb la freqüència, a raó de 3 dB per octava, en augmentar la freqüència. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Remostreig consistent a augmentar la freqüència de mostreig, que comporta un augment de les dimensions del conjunt de dades de partida i redueix l'aliàsing. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Llaç de retroacció, especialment en sistemes on la variable de sortida no és elèctrica, que té per objectiu augmentar l'exactitud de la magnitud de sortida. [...]